22 oktober 2010

Klänning

Nu har jag beställt en klänning :O
Fast paypal muppade sig så hoppas att det funkar ändå, ska ta upp till 29 arbetsdagar att sy upp klänningen å allt sånt, men jag vet inte hur lång tid det tar att skicka den hit. Ville i alla fall vara ute i god tid :) 7 månader i förväg borde väl räcka? Haha!


Vill få hem den nu och se om den är lika fin i verkligenheten! Iiiih!



Edit: Ordern avbröts för att det krånglade men det va tur! Såg att jag hade skrivit heeeeelt fel på min längd! Men så fort jag får igång mitt paypal-konto ska jag beställa den :)

Sidan verkar superbra då dom har en live-chat där man kan få svar på frågor. Dessutom mailade dom direkt när orden krånglade :)

Hoppas bara att jag hinner beställa den medan det är fri frakt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar