2 januari 2011

Dag 13 (1:a januari)

Den här veckan.
Jaha, nu ska jag försöka komma på vad jag har gjort den här veckan...


Måndag -Jobbade 08.45-13.00 sen åkte jag ner på stan och kollade mellandagsrean med Belle. Åkte ut till Media Markt och mötte upp Björn och Rasmus och kollade på dator. Hittade ingen så gick till ON/OFF och där hittade jag min lilla mini ^_^


Tisdag -Jobbade på tisdagen med. Slutade tidigt för att jag mådde halvkasst. Sen åkte vi ner på stan för att Belle och jag skulle prova jeans. Kom hem med två par nya Cheap Mondays ^_^


Onsdag -Slutade tidigt på onsdagen med. Det är bra att kunna göra så när man är sjuk :)  Tror inte att vi gjorde något speciellt sen.


Torsdag -Samma som onsdagen. Minns verkligen inte om vi gjorde nåt. Glömde en tröja på jobbet


Fredag -Nyårsafton :) Jobbade till 14.00 åkte ner på stan och köpte en tröja för nån hade (antagligen) slängt den ja glömde på jobbet >_>

På kvällen kom det massa folk hit, vi åt tacos och drack alkohol. Gick ner till slottet till tolvslaget och sen gick vi hem till Kasper. Kom hem nångång på morgonen (4-5? Kollade ingen klocka)



Lördag -Bakis ett tag. Beställde hem pizza/sallad. På kvällen kom Belle å Rasmus hit och åt ost och kex, snacks, vindruvor och drack läsk och kollade på fångarna på fortet :)


Söndag - Slappdag nummer två! Just nu är Björns bror här och hans mamma har åkt för att hämta mat från "Raw like Sushi" Blir lite blandade rätter. Sen ska vi handla på ICA Maxi och när vi kommer hem blir det nog film/tv och mys i soffan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar