23 januari 2011

DO

Nu har jag skrivit ett två sidor långt brev till DO. Skickade in en anmälan förr och de ville att jag skulle komplettera den. Kompletteringen skulle tydligen varit inne 14:e januari, det hade jag helt missat. Så fick en påminnelse i veckan och en ny deadline, den 27:e. Nu ska jag bara skriva ut det och köpa ett frimärke. Hoppas verkligen att det händer nåt. Tänker inte ge upp. Jag har inte blivit behandlad rätt.

Jag förstår fortfarande inte hur ett företag som Upplands Motor kan behandla någon så här, varför tar man den risken som ett så stort företag? De måste ju veta att det inte är riktigt rätt..?


Jaja... Kanske ska berätta lite vad som händer i mitt liv?

Har kommit igång med skolan nu. Trivs bra, önskar bara att min nya vän Sabina var i samma grupp som jag. Men vi hinner nog ses tillräckligt ändå :)


Läser just nu delkursen "barn och ungdomar i samhället" Lite historia, lite klasser, lite genus... Den 17-18 februari kommer jag vara omöjlig att få kontakt med. Då är första tentan. En hemtenta från kl 9.00 den 17:e till 12.00 den 18:e.


Annat som händer är att på tisdag blir lillasyster stor. Hela 18 år! Var tog den lilla söta flickan vägen? ^_^



Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar