10 januari 2011

Watashi wa sveedenjin desu

Vi kom nyss hem från Java :) Har varit och ätit buffé, det är sååå gott! :D
Tränade lite japanska när vi va där ^_^ Jag kom inte ihåg så mycket så måste träna mer.


Vi gick förbi Nelins på vägen hem oxå, och köpte med oss nå kex med jordgubbssmak, som jag inte har testat än, och jordgubbspocky! Det är mumsigt ^_^ Så nu sitter jag med en kopp kaffe å ska fika lite, sen ska vi kolla på en film tror jag. Myyyyyyyyys! Jag älskar att jag fortfarande är så jäkla kär i Björn ♥



Juste! Idag kom papprena från CSN oxå. Nice, nu slipper jag tänka på det :) Fick pappret från polisen med.

Nån dag måste jag sätta mig ner och skriva i papprena som ska in till DO oxå. Skickade in en anmälan för ett tag sen och fick hem papper om att dom vill ha mer information, men det är så jävla mycket som har hänt så jag måste ta mig tid för att skriva det, lägga in det i planeringen :P


Det är nog allt jag har att säga nu :)

Ja ne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar