26 mars 2011

Lite allt möjligt

Tentan lämnades in nästan ett dygn i förväg, höll dock på att skicka in den utan referenslista = Inte bra! Den här tentan ska inte bara lämnas in via datorn utan även utskriven via receptionen, det gjorde jag redan igår för att få ledigt på måndag, lovley!

Igår var jag även och handlade lite mat och andra nödvändigheter med svärmor, Ellen. Spännande väder var det också! När vi åkte från Blåsenhus haglade det, sen när vi kom ut från Ica Maxi snöade det, sen när vi kom hem till mig och Björn var det soligt igen. Knasigt värre! Senare åkte jag ner på stan för att fika med Belle, vi gick runt lite på stan och kollade också, fick med mig ett vitt linne och ett spetslinne hem, yay! :) Belle köpte skorna som hon har tittat på läänge, snygga är dom!


På kvällen kom Tina över, Rickard var redan hos oss och lekte med Björn. Vi åt hamburgare och kollade på Animal Planet. En helt okey fredag :) Tina och jag kollade lite i hennes tidning Cake också, jag vill kunna airbrusha på tårtor!


Ja, det är väl vad jag har att säga nu.. Vi fortsätter hoppas att Japanerna klurar ut problemen och att allt ser bra ut om tre månader.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar