11 april 2011

VFU

Det är lite dumt. Den här terminen har vi VFU två veckor. Den första veckan har jag haft, den andra har jag veckan innan bröllopet. Det funkar inte så bra då jag vill ha fredagen ledig (kanske torsdagen med) och det är obligatorisk närvaro på VFU'n så jag måste vara dör fem dagar. Dessutom är det examinernade seminarium på tisdagen veckan efter bröllopet så då måste jag gå dit. Typiskt! Men tur att det inte var på måndagen, för då är vi fortfarande kvar på hotellet ♥

Idag mailade jag iaf min KLU'are (komunala lärarutbildare) och bett om att få vara på skolan en eller två andraz dagar så att jag kan vara ledig en eller två dagar innan bröllopet.


Jag har egentligen inte så mycket att säga och borde egentligen läsa, men jag har ingen luat att läsa. Har väl typ 160 sidor tills på onsdag och är ledig imorn så en del borde jag hinna med då. Och kanske lite grann senare ikväll. Sen



Baibai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar