29 juni 2011

Bilder!

Nu har jag äntligen orkat fixa bilderna från kamerorna :D Apropå kamera så vill jag ha en Sony NEX-C3 :3

Här är från min kamera :)


Björn och öl på flygplatsen i Peking :)


Nån grej och en lekplats på flygplarsen i Peking


Vi fick en liten lapp på oss för att vi skulle vidare, vet inte riktigt vad den var bra för dock


Björn ritar för att fördriva tiden


Resultatet!


Resultat på Obama


På flyget. Jag fick fönsterplats!


Men var ändå såhär ledsen för jag fick inte sitta med Björnen :C

¨

Det var riktigt vackert när vi kom upp! Det va rätt mysigt att flyga med fönsterplats och när det bara var 3½ timme och inte 9 timmar


Ett koolt/mysko café i Harajuku :)


Det finns ett stoort övergångsställe i Shibuya


Där går det rätt mycket folk samtidigt :O


Och så finns det en stooor TV-skärm med reklam på!


Min fixade mobil ^_^


Björn och jag i baren på vandrarhemmet :)


Vi var på karaoke ^_^ Tihi!


Björn sjöng!


Och jag såg kool ut.. Eller nåt


Marknadsgatan runt halv 5 på morgonen. Mysigt!


Tokyo Sky Tree och Asahi Beer Tower


Det va allt nu! :) Baibai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar