19 juni 2011

Rawr!

Imorn åker viiii! Fy fan, jag har fattar liksom inte att vi ska åka. Det slog mig en stund idag när Ellen ringde och kollade vilken tid vi ska åka till Arlanda. Apropå det så måste jag ringa mamma och berätta vilket tåg hon ska ta in till stan, eftersom att hon åker med till Arlanda och säger hej då.
Det kommer kännas skumt att inte träffa syster på en månad. Hon var här idag och drack te och åt popkorn och imorn hinner vi säkert inte ses. Så nu ses vi inte fören jag kommer hem. Sämst, vi som brukar ses tyå minst en gång per vecka i alla fall. Men jag ser såklart ändå fram emot en hel månad i Tokyo, det bästa hade dock varit om jag kunde packa ner Belle också ^_^ Hihi!


Pappa var här med sin familj igår och bjöd på mat och sa hej då. Axel är rädd för mig men blev värdens gladaste barn med världens största ögon när han fick ett paket ^_^ Han såg så jävla rolig ut! Helt överlycklig :D Han blev dessutom glad för det som låg i pakektet, ett par skor! Han ville prova dom direkt och visade att dom gick att springa i och så :)


Nu sitter jag hemma med Björn och Blomman kom hit nyss. Snart kommer Ellen och hämtar oss (fast det gjorde hon inte för Blomman körde ju såklart) och sen drar vi och käkar på Java med henne, Anton, Johan och Opo :) Mys och gott!

Det är väl allt jag har att säga tror jag. Imorn kommer jag springa runt som en nervös prutt och kolla så att vi har packat allt (trots att jag vet att i har det)



Baibai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar