10 juli 2011

Lite blandat!

Här kommer två random bilder, och sen bilder på vad jag köpte idag!


Jag har passat på att köpa lite lösögonfransar.. Det är rätt billigt här!



Hmm... Diskret?



Och det här köpte jag idag! (Inte grisen, den köpte jag nån annna dag. Det är en glass som är en gris och en penna :D)



Kikar fram lite ^_^



En Nikon coolpix S5100. Kände att det kan va nice att ha en liten kamera också! Som jag kan ta med mig lättare och överallt... Det är inte den nyaste men det gör inte mig nånting, skiljer ändå bara några månader mellan den här och den nyare av den här sorten och den här verkar bra!


Imorn ska jag testa den på riktigt för första gången för imorn åker vi till Disney Land :D Hihi!


Hm, kommer inte på något mer att skriva nu, om det är nån som undrar nåt speciellt om vad vi gör här i Japan eller så så är det bara att skriva en kommentar ^_^


BAIBAI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar