2 september 2011

Gränby

Idag var jag med sis till Gränby centum.. Kikade in Panduro! Trodde faktiskt att det skulle vara lite större! Flummat som vanligt har vi gjort också.. Jag råka bland annat hälla grus i hennes hår, från hennes sko! Awesome!

Vi planerade dessutom vad vi skulle göra mot den otrevliga killen på Burger King. Vi kom fram till att vi skulle skicka Belles ninjor på honom. Först skulle den med nunchuck kasta nunchucken på honom så kedjan kom runt halsen, sen skulle en annan kasta en kaststjärna (med ketshup på) i ögat på honom och tillsist skulle vi hälla is innanför tröjan på honom när vi vi gick :D


Jag köpte i alla fall en fin låda på Miqmaq som jag har lagt knäckebröd i :) (Belles idé) Jättefin, och 70% på! Den var defekt... Ett litet märke på locket, så jag ställde en blomma där för tillfället. Blomman fick jag av farmor♥ i söndags!




Sen fick jag en servetthållare av Belle. Men jag hittade inte servetterna nu så jag satt i kaffefilter i stället, funkarminst lika bra :D


Tack så mycket syster!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar