28 september 2011

Ingen fantasi

Kommer inte på nån rubrik.. Och har absolut ingenting att skriva egentligen.

Så.. Tenta imorn... Hoppas på det bästa, känner att jag borde plugga mer men det är så jävla tråkigt att sitta och nöta begrepp! Ska göra en kopp te, ta lite papper och sätta mig i soffan framför tv'n och försöka plugga lite till i alla fall :)


Är föresten sugen på dreads igen.. Synd att mitt huvud aldrig slutade klia. Efter ett halvår gav jag upp! Så OM jag skaffar igen så blir det fake.. Ska kolla med en kompis hur många det skulle gå åt till mitt hår och hur mycket det skulle kosta att fixa't! Måste komma på vilken färg jag ska ha då med. Röd, lila, eller blond (som mitt hår nu)..?


Jaja, får fundera på det där! Nu blir det soffan, som sagt ^_^ Godnatt!


Är det föresten bara jag som måste gå in i koden och skriva <br/> komma ner en rad såhär?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar