19 september 2011

Pluggeliplugg

Idag har jag mest läst hela dagen... Tar såklart pauser för att orka med. Jag klarar inte av att sitta och läsa länge alls för ganska snabbt så slutar jag ta till mig det som jag läser. Idag har jag i alla fall hunnit med 74 sidor. Allt det vi ska läsa i boken "Etik i pedagogens vardagsarbete" ^_^ Så helt sämst är jag inte :D Värdelös är jag definitivt inte, för värdet sitter inte i hur duktig man är ;)  Det har jag lärt mig idag.

Nu hoppas jag att "Pedagogens inre rum" kommer imorn :) Så jag har nåt att läsa då.. Jag beställde den från Lycknis i fredags och hade fått nåt mail om att den var leverarad (till posten?). Ska kolla på styrdokumenten också.. Kanske börjar lite senare ikväll, för nu har jag förtjänat en paus ^_^


Tentan är nästa onsdag och nu på onsdag har vi två stycken "träna inför tentan-seminarium" som jag ska gå på. Dom är frivilliga och man får gå på ett eller båda också :) Jag börjar med att gå på det tidiga så att jag har möjlight att gå på båda om det är givande :) Vi kommer få lita gamla tenor och gå igenim begrepp och så.


Mer intressant än såhär är inte mitt liv just nu ;) Försöker orka träffa folk mellan pluggandet och förkylningen som jag har haft. Måste hita en bra balans mellan plugg och fritid. Det är svårt, för jag tycker inte om att läsa. Men jag försöker och det är huvudsaken.



Skola och fritid kombinerat ;) Mys med arbetslaget!


Sabina tog en bild på mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar