9 september 2011

Update

Jag är dålig på det här med att blogga.. Händer inte så jättemycket i livet.. Skolan har dragit igång med full gas dirr.. Andra veckan hade vi examinerande litteraturseminaruim, och nu på torsdag har vi ett till.. Sen två veckor efter det kommer tentan. Föredrar dock flera småexaminationer före en jättetenta. Föredrar dessutom salstentor före hemtentor! Så det är ju positivt..



Något annat positivt är att jag trivs jättebra med mitt arbetslag! Alla tjejerna utom en var här igår och drack vin (en alkoholfritt pga graviditet) och gjorde hemlagad sushi! (Kommer bild på det sen när jag har laddat in bilderna från kameran) Det blev riktigt gott! Maki med olika innehåll. Gurka, avokado, crabsticks, morot och stenbitsrom kombinerades på olika sätt!



Vi spelade dessutom lite kinect. Vi spelade Dance central, Hole in the wall och fruitninja! Skitkul :D Ångrar verkligen inte att vi köpte kinecten :)



Just nu sitter jag och slappnar av med ett glas rött efter en dag bestående av plugg och lite städning :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar