4 oktober 2011

Blodprov

Idag har vi varit och lämnat blodprov. Gick bra för sambon trots fobierna. Han fick ligga ner och så :)

Vi kommer få en kallelse dit i november-december, då får vi provsvaren och sambon ska dit med spermaprov på morgonen så vi kan få svar på det med när vi är på läkarbesöket!

Dom kommer kolla gulsot och andra standardgrejer och även sköldköteln på mig. Nu är det bara försöka fokusera på skolan igen så kommer tiden gå snabbt


~DSC_0467¨~ En and!



Var ut och fotade med syrran en sväng här om dagen :)
Nikon D3000, Tamron 70-300 TELE-MACRO

Lite sämst att jag kapade stjärten på den bara! Måste tänka på nästa gång ^_^

1 kommentar:

  1. Hejsan hoppsan! Du har en inställning i din blogg som gör att det inte är det lättaste att kommentera dina inlägg. När jag skulle klicka på kommentera stod det: Läs kommentarer. Men på nått sätt lyckades jag få in en kommentar ruta :-) Hoppas bara kommentaren kommer fram!
    Jo, jag har precis läst igenom hela din blogg :-) Beklagar att ni inte blivit gravid och hoppas på att ni snart blir det. Ser fram emot att följa din blogg och eran resa där ni nu försöker bli gravida.

    Kram Sara

    Svar:
    Haha, oj vad konstigt! Men det verkar vara där man ska klicka för att kommentera! Ska kolla om det kanske går att ändra, har dock inte så stor koll på hur den här bloggportalen funkar..
    Tack så mycket för kommentaren :) Kommer inte till nån blogg när jag klickar på ditt namn.. Ska försöka uppdatera bloggen bättre, speciellt nu när jag vet att det är NÅN där ute som läser :)

    Kram Carro

    SvaraRadera