15 oktober 2011

Dålig uppdatering

Jag vet... Som vanligt. Om dom bara kan fixa en Android-app så kanske det skulle bli lite bättre.. Jag orkar liksom inte hålla på och skriva ointressanta saker :P Men om jag kunde göra det direkt från telefonen så skulle det vara enklare och smidigare med bilder. Har ingen bluetooth på lilldatorn så kan inte skicka bilder så smidigt och jag är LAT.

Det har varit mycket i skolan på senaste tiden med två examinationer på en vecka och nästa vecka blir också intensiv. Då är det dags för VFU (praktik) och när det är slut så är det dags att skriva en rapport. Å herregud jag behöver en paus!


Har köpt en ny telefon också.. Blev en Xperia x10 mini pro. Den är nice tycker jag! Stickade ett fodral till den idag, mn det blev lite konstigt så ska fixa till det, sen kan jag lägga upp en bild. Kanske fixar det imorn om jag orkar! :)



Do not steal my pics!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar