10 december 2011

-

Hur

Jälva

Sämst

Kan

Man

Vara?

Hemma ensam, har tråkigt. Går in i badrummet och leker med sminket. "Åh, det här blev ju koolt. Nu måste jag testa ta snygga självporträtt!" Fäller ut stativet, höjer det upp till axelhöjd, sätter dit kameran. Sen minns jag inte, jag tror att jag vred lite på på stativet eller så lyfte jag det. Jag skulle i alla fall hitta en bra plats med bra bakgrund. Men det hinner jag inte, för när jag rör stativet åker kameran rakt ned i golvet, med objektivet först. Zoomen är trasig. Igen. På det här objektivet med. Som jag köpte nån gång förra vintern. För att jag välte stativet. Mår inte så bra just nu.

Ps. det blev märken i golvet med. Och lite glas, typ i samma storlek som sandkorn. Vi har ingen fungerande dammsugare. Win

2 kommentarer:

  1. Usch vad störigt med objektivet. Vilken mardröm. Du får skaffa försäkring på dem. ;-)

    SvaraRadera
  2. Svar: Hehe ja, men det är inte billigt det heller, och inte så värt på ett begagnat! Får se till att inte pajja nästa istället :D

    SvaraRadera