7 december 2011

Imorgon

Är det dags. Är lite nervös men antar att det är normalt. Dom har självklart ändrat schemat så seminariet som skulle vara 13.15 är 10.15 istället. Så då skiter jag i det! Hade egentligen tänkt gå på föreläsningen vid 8, men eftersom att jag bara hinner med halva så sa en vän att hon antecknar och tar åhörarkopia åt mig. Verkligen snällt!

Passar bra eftersom att jag har lyckats bli förkyld/sjuk... Blåsor i munnen tung i huvudet och konstig i halsen... (skrev skum först, men tänkte att det kanske verkar som att jag har lödder i halsen då, haha!)

Jaja, har väl inget mer att säga nu. Skriver kanske imorn efter läkarbesöket. Annars kommer resultatet en annan dag!

Kram! (P.s. Wordfeud är bra tidsfördriv för en sjukling -spela gärna en match mot cherrykola ^_^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar