3 januari 2012

Lite kul kanske?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Japp, började plugga på universitetet, gifte mig och flög!
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Hade nog inget
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Hm, nej men min kusin blev mamma
4. Dog någon som stod dig nära? - Nej
5. Vilka länder besökte du? - Japan!
6. Är det något du saknat med år 2011 som du vill ha år 2012? - Graviditet
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? - 21/5 och 21/6-21-7 :)
8. Vad var din största framgång år 2011? - Ehm.. Jag har klarat alla kurser på universitetet!
9. Största misstaget? - Misstag. Vet inte riktigt
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Ehm, sjuk är jag väl mest hela tiden. LOL
11. Bästa köpet? - Alla koola japangrejer! Och självklart min iPod :)
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Japan
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Ja! Jag gifte mig ju med världens bästa pojke :)
14. Vilka sånger kommer du alltid att påminna dig om 2011? - Bland annat "Jag är din bäste vän" från Toy Story :)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Hm, gladare skulle jag nog tro :)
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Pluggat? Haha
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Ingen aning!
18. Hur tillbringade du julen? - Med mami hemma hos sambons familj
19. Blev du kär i år? - Jag var redan kär
20. Favoritprogram på TV? - Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år ? - Asså, jag har ju bara läst kurslitteratur och jag tycker inte att den är så bra
22. Största musikaliska upptäckten? - Upptäcker inte så mycket musik men har upptäckt dubstep i alla fall :)
23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? - Japp
24. Något du önskade dig men inte fick? - Antagligen
25. Vad gjorde du på din födelsedag år 2011? - På min födelsedag var jag först i skolan, sen gjorde jag tårta och tog med pp blomkurs :)
26. Finns det någonting som du skulle gjort ditt år ännu bättre? - Antar att mitt år hade varit bättre om vi hade blivit gravida :)
27. Hur skulle du beskriva din stil år 2011? - Ehm, det gamla vanliga? Jeans, t-shirt eller typ klänning och gull. Som jag har sett ut de senaste åren i mitt liv liksom. Lite halvemo ibland? Lite som jag känner för liksom. Klär mig efter humöret :)
28. Vad fick dig att må bra? - Min man, min syster, min familj/släkt och min svärmor. Och Japan såklart!
29. Vilken kändis var du mest sugen på? - Haha, va?
30. Vem saknade du? - Jag saknade sönder efter min mamma och syster när jag var i Japan. Annars så är det väl farmor som jag inte träffar lika ofta nu som förr
31. De bästa nya människorna du träffade? - Människorna vi träffade i Japan. Så avslappnade och kul! Och folk på universitetet har också varit bra :)

Liten sammanfattning av mitt 2011 skulle man ju kunna säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar