8 februari 2012

England osv.

Vecka 8 åker min skatt till England för VFU (verksamhetsförlagd utbildning) och är där i en hel månad. Jag kommer sakna ihjäl mig! Han kommer dessutom vara borta när jag ska göra min spolning (om jag får en tid den här gången). Jag har frågat syrran om hon kan följa med men hon kan ju inte veta säkert eftersom att hon går i skolan och så.

Syster kommer i alla fall bo här med mig under tiden Björn är borta, så jag slipper vara ensam med idiotgrannen vägg-i-vägg.. Det är skönt! Eventuellt åker jag och hälsar på mami lite också. Eventuellt sover jag och syrran där en helg också, för mami åker kanske till sin karl och då måste vi åka tid och ta hand om syrrans kissemiss! :)

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ville ha sagt, hehe :) Så det är väl lika bra att jag slutar innan det spårar ur!

Usch och fy, vecka 8 är för snart..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar