16 mars 2012

Skriva, skriva, skriva

Idag sitter jag och skriver en VFU-uppgift. Kul? Nej, inte särskilt, men jag måste ju. Det är deadline på både den här uppgiften och en hemtenta den 28/3 men eftersom att Björn kommer hem den 23/3 vill jag helst vara klar redan då. Får väl se hur det går med det.

Mitt mål är i alla fall att bli klar med VFU-uppgiften idag och börja med hemtentan imorn. Funderar på att åka till mamma i helgen då det lätt bli lite ensamt här hemma. Det som är jobbigt med det är bara att jag har en massa litteratur som måste släpas med samt att jag har fått låna hit tre små goseråttor! Och om jag åker blir ju råttorna ensamma.. Men å andra sidan så slipper jag stressen med att laga mat mitt när jag sitter och skriver.. Aja, får fundera på det lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar