6 mars 2012

Vecka 8

Idag går jag in i vecka 8 (7+0) Började dagen med att kräkas lite, härligt! Fick ringa svärmor och be om skjuts till VFU-skolan då det inte fanns nån chans för mig att hinna med bussen.

Jag misstänker även att jag redan nu har börjat känna av foglossning. Lite i ryggen men mest i området runt svanskotan. Yay! :P

Annars då? Trött som fan och imorn börjar jag halv åtta. Jag saknar min sambo som har varit borta en vecka nu men jag har i alla fall sällskap av syster just nu :)

2 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt att kräkas. Längtar inte efter det där. Idag började jag må lite illa. Gäller att äta hela tiden, typ varannan timme. He he! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, jag äter ofta ändå. Blir så hungrig! Men ibland får jag inte i mig så mycket, ibland mår jag nämligen mer illa av att äta >_> Men det blir ju antagligen bättre om nån månad eller så :) Huvudsaken är ju att den lille filuren mår bra :)

    SvaraRadera