26 april 2012

Typiskt

Min andra blogg (som är väääldigt inaktiv) ligger just nu på blogg.se, en bloggportal jag inte alls gillar och har varit missnöjd med en låång stund. Sen min man började blogg på blogspot.se så har jag känt att det är nog dit jag ska. Verkar som en jäkligt smidig portal som hör till google så allting fungerar liksom via mitt googlekonto (g-mail).. Men nu när jag testade om mitt bloggnamn var ledigt så visade det sig att "Cherry" används av nån som har skrivit ETT inlägg.. I maj 2001! Mitt andra blogg/internetnamn "Cherrykola" används av någon som har skrivit 3 inlägg 2006. Om man inte använder bloggen alls kan man väl ta bort den så att namnet kan användas av andra?

Nu vet jag inte hur jag ska göra då jag inte känner för att hitta på ytteligare ett namn pga av dessa två idioter. Tanken var att jag skulle flytta till helgen typ, för på söndag kommer mormor och morfar hem från Spanien (där dom bor under vinterhalvåret) och då är det tänkt att graviditeten blir officiell. Men som sagt, nu vet jag inte hur jag ska göra.

2 kommentarer:

  1. Typiskt! Jag gillar blogspot men vill inte använda den till denna hemlighet. Men kommer absolut skapa en ny där sedan när bebis kommit. :)

    SvaraRadera
  2. Det var därför jag hade tänkt flytta till helgen liksom.. Men ja, nu få jag nog tänka lite på det.

    SvaraRadera