6 maj 2012

Hejsan hoppsan!

Kände att det var dags att skriva något. Men egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva...

Just nu känner jag inte av att jag är gravid, det är lite tråkigt. Sitter en liten stund och känner om jag kan känna bebisen nästan varje dag, men än så länge har jag inte känt nånting. Men det kommer nog! Idag är jag i vecka 15+5, dvs vecka 16.. Konstigt det där hur man räknar tycker jag.

Som sagt så märker jag knappt av graviditeten nu, men då och då kommer illamåendet tillbaka. Och då är det inte bara lite grann, utan jag måste springa till toan när det händer. Oftast så beror det på kombinationen av morgon (ingen mat i magen) och att något luktar illa. men i fredags så mådde jag bara illa helt plötsligt när jag skulle ta fram frukost, skumt...

Nu ska jag sluta babbla, har ju inget vettigt att skriva i alla fall så :P

2 kommentarer: