27 maj 2012

Öron

Sitter och kollar på grejer till öronen. Just nu är mina töjningar på 10mm och jag vill beställa hem grejer så jag kommer upp i minst 14. Det summa är att ekonomin såhär i slutet av terminen är KASS och dom har höjt priserna på sidan som jag brukar beställa från...

Jag ska prata med Belle först också, se vad det är för storlekar hon har på sina spiraler :) Jag behöver ju liksom inte köpa det som jag kan låna! Sen så tror jag att hon ska beställa saker också så måste ändå prata med henne innan jag beställer nåt.

Annars då? Jo, jag försöker få tag på en bok som jag helt hade glömt bort att jag ska läsa. Men jag kommer inte in på sidan för universitetsbibliotekets katalog så jag kan inte kolla om den finns inne eller inte. Det bara laddar och laddar men det händer liksom inget. Lagom irriterande!

Jag försöker även hitta nåt jobb, fick svar på ett mail som jag har skickat till en mataffär så det känns ju bra. Hoppas på att kunna få nån helg här och där om inte annat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar