16 juni 2012

Bebiskläder och pärlplattor!

 Idag har Björn jobbat från 9-21 och jag hade inte mycket alls för mig så smsade syrran och kollade vad hon skulle hitta på. Hon hade inget planerat så vi bestämde att vi skulle ses på stan.

Vi kikade runt lite och jag köpte tavelkrokar så att jag skulle kunna hänga upp tavlor här hemma. Sen kom jag på att dom har rea på HM så tänkte att jag skulle passa på att kolla mammakläder, hittade inga men däremot hittade jag lite bebiskläder. Yaay :D Det är ju roligare att köpa också.. Ville egentligen ha fler saker men det här fick räcka nu :)
Tröja, 30:-

Byxor, 50:-

Overall, 75:-

2 pack mössor (storlek mini!), 10:-


Jag köpte ju lite pärlor tidigare i veckan så har byggt lite.
Bland annat dom här glasunderläggen (Companion cube från Portal) :D Gjorde rött istället för rosa så att dom ska passa in bättre i vårt vardagsrum :) (sen är det svart istället för grått också men det är bara för att det inte fanns nåt grått i burken).





2 kommentarer: