11 juni 2012

Yay!

Idag har vi kollat på vagn och typ bestämt oss.. Blir en tur tillbaka till Barnens Hus imorn igen. Brio Go med svängbara hjul fram lutar det åt. Sjukt lätt och smidig vagn som dom har till specialpris just nu. Jag gillar den gröna!

Så¨idag har vi alltså varit på Barnens Hus.. Vi var även på IKEA och käkade mat med svärmor och tog en liten tur där inne. Köpte bland annat en fin matta som kommer ligga i vardagsrummet i "lekdelen". Jag köpte även en sak till mig själv, en burk pärlor och en förpackning med pärlplattor, YAY :D
Så nu har jag något att sysselsätta mig med ^_^ Jag gillar ju att pyssla men känner inte att jag har haft nån ro att sätta mig... Men pärlplattor är alltid kul, även om det inte blir nåt tillslut liksom :) (det som är under pärlorna är mattan, den har lite djurspår och så på sig)

Så nu ska jag sätta mig och bygga lite tänkte jag :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar