6 juli 2012

Ingen inspiration

Jag känner att inspirationen till att blogga inte riktigt finns just nu. Det kan bero på att jag mest bara gör ingenting hela dagarna.. Att vara arbetslös är inte det roligaste liksom! Så om nån har ett jobb utan tunga lyft så tar jag gärna det ;) höhö.

I helgen ska jag i alla fall försöka renovera lite här hemma med mammas hjälp! Det blir hallen och kanske bebisens hörn i vargadsrummet. När vi flyttade in här så gjorde vi om i vardagsrummet och sovrummet och i vardagsrummet blev det en fondvägg och ett matchande hörn för att göra det lite roligare!

Men nu behöver vi det hörnet till bebisen och då känns inte den tapeten som sitter där så kul längre. Därför ska jag ta bort den och måla grått (som resten av väggarna) där så vi kan sätta upp några fina väggstickers sen som passar bättre :)

På söndag är det 3 års kalas för lillebror, Axel, som nyss fyllt år (vilket jag helt hade glömt bort! Man blir ju helt snurrig på dagar och datum när man bara är hemma hela tiden). Så på söndag ska jag ut på landet, kanske bada lite, och fira lillebror!

1 kommentar:

  1. Det var jättekul att du kom! Saknade B bara...! :)
    Trist med vädret som inte direkt var till vår fördel! :(
    Men du kanske fick några fina "grodbilder" i alla fall? ;)

    SvaraRadera