18 augusti 2012

Google.

Jag tycker att det är så kul att man kan se hur folk har hittat till min lilla blogg. Det roligaste är saker som folk googlar. Flera gånger har folk googlat sig hit med "cherry potatis" eller "cherrie potatis" Ingen aning om vad det är, men om man googlar det kommer man till det här sjukt intressanta inlägget!

Idag såg jag att nån har googlat "sy svamppåse" och hittat hit. En svamppåse vet jag inte heller vad det är (förutom en påse med svamp i då) men jag gossar på att det är nåt man har när man plockar svamp, som en svampkorg fast påse. Det jag vet är i alla fall att jag aldrig någonsin har sytt en :)

Edit: Nu har nån googlat "måla spegelram", det har jag ju faktiskt gjort :D Sen har nån googlat "vanlig näsa".. Wtf? Varför skulle man googla det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar