16 oktober 2012

Redo!

Nu är sängen renbäddad, jag är nyduschad och har rena kläder på mig, väskan är färdigpackad, mat till Björn är förberedd och en packa-precis-innan-vi-åker-lista är skriven! Klockan 6.40 imorn kommer Ellen och plockar upp oss och kör oss till BB.

Vi har plats nummer två, det betyder att vi förhoppningsvis får komma ner på operation innan lunch imorn. Dom kan ju såklart inte lova nåt eftersom att dom inte kan veta vad som händer, akuta grejer går ju såklart först!

Än är jag inte allt för nervös.. Men det pirrar i magen. Lite pga nervositet och en hel del pga förväntan. Jag är så nyfiken på personen som bor i min mage! Det här är sista kvällen som vi inte är föräldrar, från och med imorn är vi föräldrar för resten av livet :) Helt galet! Tänk att min bebis kommer ha den bästa pappan i världen

1 kommentar: