25 november 2012

23

I torsdags blev jag 23.. Det känns inte alls som att jag har fyllt år för allt mitt fokus är på Vincent hela tiden :) Jag har i alla fall hittills fått pengar, portal 2, ett bakset (som jag fick i förskott, innan Vincent föddes) samt ett efternamnsbyte via patentverket! snart kommer hela familjen heta samma sak! Tillslut, med massa krångel och pengar...

Pengarna jag har fått kommer säker läggas på skor eller kläder om jag känner mig själv rätt ;)

Just det, jag har slutat med japanskan också. Det blev för mycket för mig och jag var stressad hela tiden. Jag mailade läraren och frågade om jag kan hoppa in där jag slutade om jag bestämmer mig för att läsa kursen igen, och det kunde jag om det finns platser kvar. Underbart! Det svaret gjorde att det var ännu lättare att ta beslutet om att inte plugga just nu. Det är liksom tillräckligt att hinna med här hemma nu under Vincents sovstunder. Till exempel så måste man äta ;)

Ja, det var en liten uppdatering i alla fall. Jag ska fixa bilderna på babynestet och hallen nån gång. Och jag ska (försöka) skriva en förlossningsberättelse, jag har bara inte riktigt lust med det. Men jag lär ta tag i det snart, innan minnet bleknar för mycket. Björn och jag får hjälpas åt :) Lite synd att jag inte har nån koll på tider och så, förutom tiden han föddes...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar