7 november 2012

Ett inlägg

Jag kommer inte på nån bra passande rubrik.

Jag har några inlägg som jag borde göra. Jag har fortfarande inte lagt upp nån bild på babynestet eller på vår fina hall, så det måste jag göra nån dag. Hur svårt kan det vara liksom? Det är bara hallbilderna som är lite småjobbiga eftersom att ljuset i hallen är kasst och med blixt så blir färgerna inte som dom ska.

Jag har även tänkt skriva en förlossningsberättelse, dels för min egen skull, dels för familjemedlemmar som läser bloggen och dels för andra tjejer som ska göra planerat snitt och som googlar. Eftersom att min upplevelse var så positiv så vill jag skriva om det för att kunna lugna rädda mammor :) Det är ju klart att det inte går lika bra för alla, men det känns som att man mest hittar negativa saker med mammor som har haft jätteont efter snittet osv... Så nån dag ska jag sätta mig och skriva ihop ett inlägg... Kanske i helgen.. Om nätterna är OK så att jag får sova lite :)

Jag känner mig lite sugen på en ny design här på bloggen, men jag orkar inte riktigt. Jag måste nämligen låna Björns dator för jag har inte photoshop på min. Dessutom ligger alla bilder på min externa hårddisk sen jag formaterade om datorn så jag måste leta fram bilder jag vill ha på den och den är så otroligt rörig! Jag måste verkligen ta och rensa/sortera den nån dag. Nån dag när Belle är här och har sin dator med sig, för en hel del bilder är hennes.

Nu ska jag sluta svamla och kanske ta en till macka medan Vincent sover!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar