12 februari 2013

God kväll

Har precis lagt Vincent i hans säng efter att han hade sovit en stund i min famn, mysigt :)
Idag har vi fikat hemma hos ett par i föräldragruppen från MVC. Vi hamnade i en sån bra grupp där så vi ses fortfarande typ en gång i veckan. Eller dom som kan, så det brukar vara olika många! Vi gick dit vid två och kom hem typ 20, 20.30 nånting, men stannade och åt på lilla Asien, med två av paren, på vägen hem :)

Vincent verkar i alla fall gilla risgröten som har får lite av varje dag. Har får även lite katrinplommonpuré för magens skull och det verkar också vara gott! Dock så har han fortfarande lite svårt att fatta hur han ska göra med det och att han måste öppna munnen för att det ska gå att ge honom, men han lär sig nog snart :)

Jag har sytt gardiner till Vincents rum i helgen, har nedre sömmen kvar bara för jag var tvungen att hänga upp dom och kolla längden först och då råkade dom bli kvar där... Jag ska fixa det nån dag och så ska jag ta en bild på dom sen :) ska fixa bilder på hela rummet också, men det är inte riktigt klart än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar