20 december 2010

Dag 1

Presentera mig själv.
Jaha, det är jag inge vidare bra på.


Hm.. Jag heter Caroline, är 21 år och bor med min fästman Björn i en 2:a i Luthagen.

Jag är utbildad billackerare men jobbar just nu som städvikarie typ. I januari ska jag börja plugga till pedagog på universitetet, men får se om jag hamnar på "dagisutbildningen" eller om det bli lågstadie :)


Vad mer finns det att säga?


Intressen är så himla tråkigt att skriva om, för jag har inga.. Umgås med folk jag tycker om och typ spela tv-spel då och då. Sitta framför datorn och läsa bloggar eller köpa fina saker till lägenheten :) När jag får tillfälle så tycker jag verkligen om att åka skidor eller snowboard. Jag blir lätt rastlös men blir lätt av med rastlösheten genom någon av dessa saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar