21 december 2010

Dag 2

Min första kärlek.

Jag kommer välja att kalla Björn för min första kärlek. För det jag känner för honom har jag aldrig känt för någon annan. Det är Björn jag vill spendera resten av mitt liv med, det är honom jag vill bilda familj och gifta mig med! Det är nu det är på riktigt.


Jag kände nån som kände nån som kände Björn, så vi va ut med samma folk. Jag tyckte att han va jättesöt ^_^

En gång va vi hemma hos en kompis och gjorde pizza å så, jag skulle sova kvar där och hoppades att han oxå skulle det bara för att kunna prata lite mer med honom så jag blev lite ledsen när han åkte hem.


Den 25 (?) april 2009 så va vi i stadsparken för att fira en kompis, då blev jag kär!


Den sista april va jag med samma folk i stadsparken igen för valborgsfirande och jag hoppades hela tiden att han skulle komma dit. Dum (blyg?) som jag va hade jag inte frågat efter hans nummer eller nåt gången innan. Jag blev verkligen superglad när han kom dit. Sen dess har vi knappt varit ifrån varandra och kommer förhoppningsvis aldrig behöva vara det.



Jag älskar dig, Björn ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar