30 december 2010

Dag 11

Mina syskon
Nästan hela livet har jag haft min underbara lillasyster. Jag har inte alltid tyckt att hon är underbar men man måste väl bråka med sina syskon? :D


Hon heter Isabelle, men vi kallar henne för Belle. Bara för att hon inte kunde säga sitt namn, så hon sa Belle :D

Hon är född 1993 så hon är 17 år. Hon bor i Örbyhus hos mamma och hos pappa men hon bor även hos sin pojkvän i Norby lite då och då (ganska ofta faktiskt)

När hon va mindre tyckte hon om alla djur som finns, och ville ha typ 14 hundar. Nu nöjer hon sig med att ha kanske en eller två hundar i framtiden. Just nu har hon en liten kisse som heter Luna :)

Hon vet inte riktigt vad hon vill bli när hon blir stor men hon går handel på Uppsala praktiska gymnasium. Hon vill gärna testa på hur det är att vara tattuerare, något jag tror skulle passa henne bra då hon är duktig på att rita.


Sen har jag en halvbror på ca ett och ett halvt år, han heter Axel. Kallas val ingenting förutom kanske Axelpaxel eller busunge.

Han känns inte riktigt som min bror då jag hann flytta hemifrån innan han föddes. Känns väl med som en kusin eller nåt :P Jag vet inte så mycket om Axel, men jag vet att han gillar kakor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar