29 december 2010

Så va det ju den där listan

Här är några missade dagar:
Dag 7 – Min bästa vän.
Dag 8 – Ett ögonblick.

Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.


Så det får bli lite kort.


Min bästa vän är min syster. För henne kan jag berätta allt och hon finns alltid där för mig


Min andra bästa vän, ja jag har fler, är Björn. Det är hos honom jag gråter ut och gnäller på alla idioter runt omkring mig.


Ett ögonblick, den förstår jag inte ens... Så jag skiter helt enkelt i det!


Det här hade jag på mig idag:

Jag började dagen med mina ooootroligt snygga arbetskläder i mörkblått. Sen när jag kom hem duschade jag och bytte till ett par nya cheap monday jeans (killbyxor?) och ett långt grönt linne från gina tricot. Över linnet en vanlig svart cardigan från gina :)



Lite svårt att ta bild på hela sig själv med webcamen, men så ser jag ut iaf. I ansiktet har jag en ring samt glasögon (Bruuns Bazaar) :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar