25 juli 2011

Bättre sent än aldrig!

Jag är rätt sämst på att uppdatera bloggen, men här kommer i alla fall några bilder från Ueno Zoo. Vi var där dagen efter vi var på Disney land. Ett stort zoo med massa koola och söta djur.
Orkar dock inte ladda upp så många bilder, eftersom att det tar rätt lång tid. Lyckades knäppa en del bra bilder :) Några är tagna med min coolpix och några är tagna med D3000 med Tamron 55-300-objektivet :)


Även den här gången går bilderna att klicka på för att förstora!



Flamingos!



Supersöt jättepanda och en kool uggla med bara ett öga och Pingu!



Tiger, gullig gorillabebis och en urgullig gnagare!



Jag som klappar en tokig get :D



Det är alla bilder jag orkar ladda upp. När Zooet stängde vid 17, så hade vi gått runt nästan hela och varit där i ca 5 timmar. Minna fötter gjorde så ont att jag knappt kunde gå! Två dagar av konstant gående är riktigt jobbigt :O Speciellt eftersom att vi gick en hel del nästan varje dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar