7 augusti 2011

Sämst!

Jag är rätt sämst på att blogga.. Men det händer liksom inget just nu... Och min vanliga dator är utlånad så orkar inte ladda in bilder för jag har ingen minneskortsläsare på den här!

Det ända jag har gjort sen vi kom hem från Japan är slösat penagr med syrran, haha! Jag har bakar mumsiga cupcakes också, laddar upp bilder på dom sen nån gång när jag orkar, och så har jag börjat sy gardiner till köket :) Men det är svårt att sy rakt ibland så bara en är klar. Fortsätter nog imorn så kommer bild på det sen också! Belle har varit här en del och sytt också, hon har sytt två fina kuddar och börjat på en klänning ^_^


Igår var jag på dop, min kusins son döptes.. Jag och Björn hade köpt en haklapp i Japan till bebisen. Det står "I rabu mama" på den som alltså är "I love mama" men japanerna har inte "L" och "V" så därför är det "RA" och "BU" i stället!


Ja, sen har det inte hänt så mycket, umgåtts lite med folk, druckit lite öl och så.. :) Nu kommer inte på nåt mer helt ointressant att skriva nu så det här får räcka! Bai bai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar