6 augusti 2011

Första inlägget!

Första inlägget på min MinBebis-blogg! Här är min andra blogg, där uppdaterar jag inte särskilt ofta, och jag kommer säker uppdatera här ännu mer sällan... Anledningen till den här bloggen är att jag vill ha nånstans där jag  kan skriva om barnplanerna utan att de som inte vet om det kan läsa om det, men jag vill kunna skriva om det.

Nu har jag om min, nyligen blivna, man försökt i ett år och sju månader och på måndag (om jag minns) ska jag ringa om tid för att börja utredning. Det känns läskigt och bra på samma gång och jag känner att jag vill ha någon stans att skriva om det!

Lite mer om mig/oss:

Vi är unga.. Bara 89:or! Men allting känns så rätt. Vi gifte oss 21 maj i år. Vi är förlovade sedan vår halvårsdag den 17 november 2009. Allting går fort för oss, vi flyttade ihop bara lite mer än tre månader in i förhållandet. Tiden och åldern spelar ingen roll så länge det känns rätt!

Vi pluggar båda till lärare på Uppsala Universitet, Han (Björn) ska bli gymnasielärare i bla engelska och jag (Caroline) ska bli förskol- år3lärare :)

Vi bor i en 3:a på 60 kvm i Luthagen i Uppsala och vad mer jag ska skriva kan jag inte komma på just nu efter so att jag borde sova då jag ska på mitt kusinbarns dop imorn! Klockan 11 i Märsta... vilket betyder att jag måste ta bussen 08.47 imorn... Usch!

Nu har jag i alla fall skrivit lite! Hoppas att jag inte verkar helt efterbliven :D Ha det bra ni som läser! och godnatt (eller god morgon)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar