12 november 2011

Frustrerad

Jag får nu för tiden ont i mina bröst ganska exakt två veckor innan mensen kommer. Det är inget jag har känt av förr, kan inte minnas nu hur länge det har varit såhär, men kanske ett år eller så. Har liksom inte ens haft ont precis innan mens. Det ända PMSet jag har haft tidigare är jävligt ont i magen några timmar innan och två dagar framåt samt uselt humör så förstår inte varför det här har kommit nu.

Saken är den att jag blir så otroligt frustrerad av det! Jag vet inte varför men jag känner att frustrationen växer i mig. Det gör mig ännu mer känslig och irriterad. Dessutom så är det irriterade att jag inte kan ha på mig vad jag vill (har en klänning som sitter åt för hårt på brösten för att använda vissa månader) och att det gör ont bara jag kommer åt brösten. Om jag och Björn ligger på soffan (som är jätteliten) och myser så kommer nån av oss åt dom med armar och allt möjligt! Att han lutar sig mot mig är typ helt omöjligt. Vad ska jag göra åt det här?! Jag orkar snart inte...

Ska ta upp det med läkaren när vi ska dit den 8:e men kände att jag ville klaga lite. Är ensam hemma nu och känner mig liksom deppig., delvis för att jag är orolig för att jag ska behöva ha det så här i flera, flera år till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar