22 november 2011

Grattis!

Till mig själv! För idag fyller jag år. 22 stora år blir jag :P
Grattis också för att jag klarade VFU-rapporten förra kursen, hade jag kämpat liiite till hade det nog kunnat bli ett VG.


Mindre grattis till att jag inte är klar med mitt PM än. Måste typ bli klar med det idag, absolut senast imorn! För sen har jag en VFU-uppgift att skriva. Väldigt enkel men det känns som att det kan bli svårt att få ihop 3-4 sidor. Men det är bara att kämpa. Eventuellt bokar jag biljetter till Spanien senare idag så åker jag och systra mi dit ca en vecka och hälsar på oma & opa :)


Ja, det var allt jag orkar med att skriva nu, har liksom inte riktigt tid. Ska skriva lite, sen göra tårta med Belle (bakade botten igår) och sen ta oss til blomkursen :D yaaay!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar