28 april 2012

Jag skulle vilja..

..köpa en nya dator. Jag har min lilla minidator, men den är så liiten.. Den använder jag mest när jag behöver ha med dator till skolan (vilket inte är ofta alls just nu). Helst vill jag ha typ en sån som Björn har, den verkar bra för mig!

Jag vill ha en dator som jag kan ha photoshop på. Gammeldatorn har nog varken plats eller ork för det. Just nu använder jag mig av pixlr.com för att redigera/göra bilder och det funkar inte alls lika bra som photoshop.. Jag har dessutom glömt massa photoshopgrejer bara för att jag inte använder det längre, sämst!

 Skulle vara trevligt om jag kunde spela lite ibland också faktiskt... Det kan vara kul när man inte har nåt för sig liksom..

Nu ska jag göra en bild till bloglovin'-länken, den jag har nu passar inte så bra >_>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar