27 maj 2012

Godnatt

Nu är det dags att gå och lägga sig så att jag orkar med en dag till på praktiken. Imorn blir det 8.30-16.00 sen är det två dagar praktik plus två dagar examination, sen jävlar är det ledigt! Och sen kommer jag inte plugga på ett tag (om jag inte pluggar japanska då) eftersom att jag ska ta studieuppehåll i två terminer nu.

På fredag (eller lördag) åker jag och Björn ut till Örbyhus för att fira mammas födelsedag. Samtidigt ska vi passa på att ta en tur till pappa och kolla på bebiskläder (lillebror är ju bara (snart) 3 år så det borde finnas en del) och kanske annat också. Det blir mysigt :)

Den 4e är det dags för ultraljus igen och sen den 5e tar syster studenten! Yaay! Det händer en del nu känns det som :)

Men nu är det dags att sova. Godnatt!

2 kommentarer:

  1. Hej! Hittade precis till din blogg. Vad häftigt att du är så pass ung och ska bli mamma :) Det verkar minst sagt hända en hel del för dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för kommentaren! Hehe, ja ibland händer det lite väl mycket på en och samma gång :)

      Radera