30 maj 2012

Pluggar

Hej. Här sitter jag och pluggar mitt i natten (typ). Jag sov bort kvällen idag när jag kom hem, vaknade och var sjukt sugen på en medium rare oxfilé (eller nåt annat kött)!

Jag hade behövt plugga idag, inte sova. Jag ska ha med mig sex diskussionsfrågor imorn, jag är klar med.. Noll! Dessutom ska jag ha med mig en trippellogg (som det kallas), och den innehåller planering av aktivitet, utfall (vad som hänt samt hur), och till sist innehåller den en reflektion. Just nu har jag kört fast på reflektionen. Den ska innehålla litteraturreferenser med.. Men den här trippelloggen ska inte lämnas in, så det känns liksom lite ovärt.

Det sista som jag inte hade fixat tidigare var studieplaner för tre olika VFU-perioder, men dom har jag fixat nu. Yaaay! En sak klar i alla fall. Nu ska jag ta tag i dom där diskussionsfrågorna. Wish me luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar