1 juni 2012

Trött och hungrig

Nu är jag inne i en period där jag är sådär jobbigt trött hela tiden igen. Sover gärna en stund på eftermiddagen/kvällen när jag kommer hem, vilket gör att det ibland blir svårt att somna på kvällen. Har börjat bli mer hungrig på natten också. Om jag vaknar (typ pga nästäppan) så måste jag (ibland) äta några kex för att kunna somna om, ha liksom ont i magen för att jag är så hungrig vissa nätter! Jag antar att det är positivt så länge jag orkar ta mig upp och äta, jag behöver ju all extra vikt jag kan få :)

Nu är det i alla fall sommarlov. Om man nu kan kalla det sommarlov när man inte ska tillbaka till skolan igen :) Kommer nog kännas konstigt att inte börja plugga igen i höst! Men jag ser samtidigt fram emot att göra nånting annat. Hoppas att jag kan få jobba rätt mycket i höst, annars blir det plugga japanska på distans. Det kan ju också vara kul, men jag är liksom rädd att jag inte ska orka. Vi får väl se helt enkelt!

1 kommentar:

  1. Du kan ju ta med lite kex eller nåt och ha vid sängen så slipper du ju kliva upp! =)

    SvaraRadera