20 maj 2012

Sjuuuk

Hej hej, den här helgen har jag varit sjuk och inte orkar skriva något.

I torsdags satt jag hela dagen på Blåsenhus och skrev på b-arbetet med Emelie. Längtade hela tiden efter att det skulle bli fredag och myyyshelg! Björn och jag har vår första bröllopsdag imorn och hade tänkt äta gott och mysa massa i helgen för att fira det, men så blev det inte riktigt.

I fredags vaknade jag vid 6 på morgonen av att jag blödde näsblod. Helt förskräckt väckte jag Björn med ett "Papper! Jag blöder näsblod! Skynda dig, fort!" typ.. Sen proppade jag näsan full med blodstoppande vadd och la mig i sängen, kände att jag hade lite ont i halsen men somnade om. 20 min senare vaknade jag för att ta ut vadden, sov vidare en stund till och när jag vakande nästa gång kände jag det. Jag hade blivit sjuk.

Hela fredagen hade jag ont i hela kroppen och i halsen, orkade verkligen inte göra nånting alls. På kvällen kräktes jag dessutom. Kräkningarna fortsatte under lördagen och jag kunde knappt äta nåt. Då är det tur att man har världens bästa älskling! Han köpte hem blåbärssoppa till mig :) och senare när han hade ätit på stan köpte han med sig en Wrap från McDonalds till mig :)

Idag har jag mått bättre men inte bra. Imorn har jag lärarbesök och jag kan fortfarande inte prata ordentligt. Hoppas barnen är snälla mot mig för prata högt, det går inte alls. Usch, ser inte fram emot det där besöket. Uuuäh! men jag har bestämt mig för att åka dit, göra skiten och sen åka hem direkt. Då har jag det dessutom överstökat :)

Nu blev det långt här, så det är bäst att jag slutar, hehe :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar