23 maj 2012

Snabb tid!

Det är ju galet hur snabbt tiden går! Känns som det var typ förra veckan jag skrev inläggen om att jag ville att tiden skulle spola fram så det blev dags för ultraljud, och nu då? Imorn är det dags! Helt galet ^_^ Imorn får vi se vår lilla bebiiis!

Idag var jag på en kost/hälsa-info som dom kallar tjejträff pga att det bara är mammorna som går på den :) Jag frågade sjukgymnasten om min smärta i höften så nu tror jag att det är foglossning.. Hon verkade också tro det när jag beskrev... Jag kan måste boka en tid för att få veta helt säkert men vet inte om jag ska det. Det kanske är lika bra, och sen skaffa ett foglossningsbälte så att jag hålls ihop :)

Aja, klockan 15 imorn är det dags! (en av tjejerna som var med i morse hade fått veta kön en annan hade en kompis som dom hade vägrat berätta för, så det verkar bero helt på vem man får. Håll tummarna för att vi får en bra som vill berätta!)

1 kommentar: