24 maj 2012

Ultraljud


Idag var vi på rutinultraljud, helt underbart att se den lille filuren ^_^ Den var jättesöt och viftade med armarna massa :)

Jag blev flyttad till v17+5 men fick inget nytt BF-datum (men räknade själv ut det till 27 oktober). Vi ska på ett till ultraljud den 4/6 för bebisen låg långt ner och rätt konstigt så barnmorskan kunde inte se allt hon behövde. Bland annat så kunde hon inte se hjärtat ordentligt, eller hon kunde se det såklart men inte så bra som hon behövde. Men allt hon såg såg bra ut i alla fall :)


Tänk att det faktiskt är en liten bebis där inne! Med pickande hjärta och viftande armar :D Den låg och tuggade också, men det kunde jag inte se... Björn såg det i alla fall :)

Vi fick veta könet också, men det kan jag inte skriva här för mamma vill inte veta och jag vet inte om hon kikar här ibland :) Hon kommer ju få veta nån gång men jag behöver ju inte kasta det i ansiktet på henne om hon vill vänta lite :)

2 kommentarer: