30 juni 2012

Cheeseburgare utan ketchup

Ikväll följde jag med Björn till hans jobb en stund. Skulle prata med killen han jobbar för om att eventuellt jobba där nästa år och så skulle jag få testa ett TV-spel (som var rätt kul, synd att det inte finns till xbox). När jag skulle åka sa jag till Björn att det var lika bra att jag drog eftersom att jag var tvungen att käka nåt, då sa han att jag kunde ju åka förbi McDonalds och köpa nåt så det gjorde jag.

Beställde tre cheeseburgare utan ketchup (som vanligt, gillar inte saker som är dränkta i ketchup) Det här fick jag

Inte utan ketchup i alla fall! SÄMST! Dessutom är det ingen gurka eller lök på >_> Men jag är hungrig så dom får slinka ner ändå.. Nästa gång jag ska ta med mat från McDonalds ska jag titta innan jag drar... Det här var ju mindre kul liksom..

2 kommentarer:

  1. Jag tycker att du ska gå in och berätta att du fick fel. De ska bjuda dig på nåt gott!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ju inget bevis på att jag beställde utan ketchup :(

      Radera