3 juli 2012

lol

Jag gnällde på mina hamburgare även på facebook.. Den här Lilly är en tjej jag kände runt 05-06, första åren på gymnasiet. Har haft lite kontakt med henne men vi har inte träffats sen dess. (klicka på bilderna för att göra dom större)

Jag trodde faktiskt att jag fick skriva vad jag ville på min facebook utan att få massa onödigt otrevliga kommentarer.Jag var dessutom sjukt hungrig och sugen på Cheeseburgare utan ketchup, med gurka!







 Det mest onödiga av allt i hela situationen är att hon tog bort mig som vän på facebook efter det här. Utan att svara på min sista kommentar eller nånting.

Ville bara dela med mig av det här då jag tycker att det är en rätt komiskt situation nu i efterhand, just då var jag mest irriterad och visste inte ens vad jag skulle skriva först.. Speciellt eftersom att hon gnäller på att jag gnäller >_> Mitt problem med hamburgarna var ju faktiskt större än hennes problem med att jag gnällde på det :D

4 kommentarer:

  1. Oj vad jag skrattade när jag läste att hon tagit bort dig som vän. Komisk diskussion. Tyckte också hon skrev taskigt. Klart man ska få det man betalar för.

    Sen kanske inte hon vet om att du är gravid och faktiskt FÅR gnälla på allt. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, ja rätt komiskt och inte så vuxet :P

      Hon borde veta för jag har skrivit om det fleeera gånger på facebook.

      Radera
  2. Den där Lilly verkar inte ha så mycket att göra i sitt liv! Om man kan reta upp sig så på att någon skriver illa om en hamburgare man beställt... :o/
    Grattis till dig Carro att hon tog bort dig som vän! ;)
    Nu slipper du att hon läser vad du skriver, och du slipper henne! :)
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, nej verkligen! Jo, jag kan ju säga att jag lider inte direkt av det i alla fall :)

      Radera